CR Tack czyli co Madelyn potrafi

Zdecydowałam się pokazać cóżtam robię, jak mam wenę. Ogólnie nie jest to wszystko, ale te najlepsze rzeczy. Robiłam też dużo rzeczy na skalę LB, głównie kantary, ale mam też 3 derki i uwiązy. No i jeden ładny czapraczek, z którego jestem naprawdę dumna :D Pisać coś jeszcze? Jak mi coś przyjdzie na myśl, to się podzielę. O! Może chcecie przeczytać mój opis przeżyć wewnętrznych? Jest o pegazie o orlich skrzydłach i kopytach brudnych z zaschniętej krwi.

A teraz zdjęcia.
3...
2...
1...
CR Tack!


Kantar w kolorze pomarańczowo-mandarynkowym dla Marwa. Zwykły, zwyczajny, ale jestem z niego dumna. Użyłam zwykłej wstążki, kółek i sprzączki hand-made.
Lonża, która jest na zdjęciu(ach?) Marwariego, ma swoje osobne zdjęcie:

A skoro jesteśmy przy tym panu, to doczekał się on zestawu uzdobnego, który był na Sshame'a, ale na nim lepiej wygląda. A poza tym Sschameless już opuścił CR.

To jeden z kantarów Zen, pierwszy jaki dla niej zrobiłam. Miał wyglądać "sportowo", nie wiem czy wyszło.

Ostatnio próbowałam zrobić kantar "uniwersalny". Powyżej efekty. W sumie jestem zadowolona, bo ma pełną regulację i nieźle wygląda na większości koni.

Niestety mój Hearth notorycznie się przewraca, tak więc dość wcześnie dorobił się derki.
I kantara(u?). I uwiązu.
Podobne "dziełko" dostała moja Elsa, klacz Schleich shire 2015.

Chyba za dużo tych zdjęć XD Podzielę ten post na dwie części, tak więc do zobaczenia!
Czekolada





Kto czyta do końca? Perkozik przed podóżą do fryzjera i stylisty:

Komentarze

  1. Fajny sprzęt! Jeśli mogłabym wiedzieć, z czego zrobiłaś lonżę? Fajnie wygląda :D
    I gratulacje Perkoza, mój już do mnie jedzie ;)
    ~Annn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tobie też gratki Ar ;). Lonża to po prostu:
      -tęczowy sznureczek z pasmanterii
      -kółeczko i karabińczyk
      -brokatowa niteczka do obwiązania miejsca sklejenia
      A co najważniejsze, widziałam taką lonżę na żywo, super to wygląda :D

      Usuń
  2. Bardzo ładne akcesoria :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne akcesoria <3 W porównaniu do moich to jesteś MISTRZ!
    Możesz napisać gdzie kupujesz sprzączki. I strasznie zazdroszczę Marwari :)
    Pozdrawiam, Apka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Kółka można:
      -kupić w pasmanterii
      -w specjalnych sklepach z półproduktami do biżuterii
      -wyginać samemu na okrągłych kombinerkach
      -kupować na allegro.

      Usuń
  4. Derka jest zbyt kropkowata, nierealistyczna,krzywo wycięta...

    Przed tobą wiele ćwiczeń aby to jakoś wyglądało...
    Przepraszam,ale muszę być szczera.

    Druga sprawa to zdjęcia: Podłoże zrobione "na odwal".
    Kamień pokryty sztucznym mchem ci nie sprzyja.
    Wręcz odpycha...
    Po trzecie zmień szablon bloga:Taki pospolity...
    Opis bloga byle jaki...
    Tym niczego nie osiągniesz...
    Posty niestaranne...
    Wszędzie chaos! :/
    I te obsesyjnie różowe kantary...

    To wygląda strasznie...
    I nie sądzę,że uda ci się zrobić coś lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę trzeba pisać takie coś Anonimowo? Nie chcesz się przyznać? Nie mam nic przeciwko krytyce. Uważam, że jest budująca, i daje dużo. Ale nawet się nie podpisać... Serio? W każdym razie przejdźmy do zarzutów. Podłoże próbowałam zrobić z trawki elektrostatycznej. Nie wyszło, ten jest czasowy bo na wiosnę będę próbowała zrobić naturalny. Poza tym, to tylko podłoże, równie dobrze możesz to traktować jako zwykłe, materiałowe tło. Kamień faktycznie nie wyszedł i będę z nim kombinować. Szablon bloga: co z tego? Nie znam się na informatyce, wybrałam to, co mi się podoba. Jak się nauczę, to zmienię. Opis bloga... Niby gdzie ja mam opis bloga? XD No nie ważne. Posty niestaranne. No cóż, taka już jestem. Roztrzepana, szalona i niezorganizowana. Postaram się pisać bardziej składnie, ale to naprawdę wymaga czasu, a blog jest miedzy innymi dla tego, ze trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i ćwiczyć! Obsesyjnie różowy kantar... Nie musi ci się podobać, obiektywnie uważam, że mimo iż nie jest najlepszy, to wygląda nieźle. Poza tym, to jeden z moich pierwszych kantarów. Nie martw się Anonimku, postaram się robić już tylko nudne, szare i czarne kantary ;)
      I jeszcze jedno: jeśli uważasz, że tyle robię źle, to proszę (szczerze) żebyś mnie oświecił/a, tak aby mój blog był lepszy.
      Pozdrawiam,
      Czekolada
      P.S. Nie poddam się i będę dążyć do bycia lepszą. Po prostu muszę się uczyć.

      Usuń
    2. A, i co do derki, to może krzywo ją założyłam, ale NA PEWNO nie jest krzywa. Co do kropkowatości, to taka ma być. Nie umiem robić realistycznych derek, więc poszłam w "modę". Kiedyś np. zrobiłam derkę dla Zen z folii bąbelkowej. Wyglądała fajnie i była praktyczna.

      Usuń
    3. Mi po prostu pachnie twoje zachowanie zazdrością ;).

      Usuń
    4. W sensie mówiłam to do anonima -.-

      Usuń
    5. Taaak,zazdrością...

      Usuń
  5. Śliczne akcesoria , ciekawy blog ;)
    Pozdrawiam!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że komuś się podoba.

      Usuń
  6. Zacznę może od zestawy pokazowego:
    Cudeńko! Wszystko wspaniałe wygląda na Marwuchu . Kantar ze skóry dla Zen jest FENOMENALNY. Tak samo jak drugi zresztą ;).
    Od dawna jestem zakochana, tak w ogóle w Marwarim, ale raczej moje marzenie się nie spełni ;o;.
    Tak samo mam zresztą z Zenką. Jedyna rzecz, która, szczerze mówiąc, nie powala, to lonża. Aha, zapomniałabym... Zestaw dla HB pomysłowy, w szczególności derka. Ale halterek też niczego sobie.
    Podsumowując, gratuluję talentu! ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To bardzo miłe, że komuś podoba się to, co robię. Lonża faktycznie nieco "oczojebna", ale jak pisałam widziałam taką na żywo i np.do zdjęć chyba się nadaje. Muszę tylko coś zrobić z tym sznurkiem którym ją owinęłam, bo klej wystaje :/ W każdym razie jeszcze raz dzięki!
      Czekolada

      Usuń
  7. Bardzo ładne akcesoria :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam również, notkę czytałam i bardzo fajna! Może dasz jeszcze jakieś zdjęcia zakupów?

      Usuń
  8. OOO Perkozik, jak ja Ci go zazroszczę cudny, chyba jeden z niewielu ras polskich w AR:) Akcesoria śliczne, takie inne, wyjątkowe. Najważniejsze że robienie ich sprawia Ci przyjemność. A co do podłoża mam i polecam matę kolejarską oraz piasek (aby imitował plac do jazdy):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) A maty poszukam, może gdzieś się znajdzie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty