Breyer 1485 Guy McLean's Nugget

Jak na Wigilię przystało w moim domu pod choinką pojawiły się prezenty. Jednak moją uwagę szczególnie przykuł jeden. Dlaczego? Bo z ozdobnej torebki wystawał bok opakowania Breyera! Ucieszyłam si jak nie wiem co. Myślę: Pewnie dostałam Flexible’a, może Totka albo Lipstick” Cóż… Okazało się, że (najprawdopodobniej) moja ciocia i wujek kupili mi Nugget’a! Po prostu nie wierzyłam w mojego pecha. Takie obrzydlistwo! Nawet go nie odpakowałam- wrzuciłam pudełko na szafę i postanowiłam spróbować go sprzedać (nikt nie chciał takiej pokraki). W końcu nadszedł sylwester, przyjechała do mnie koleżanka. Trochę mi się nudziło, więc pokazałam jej konia, a ona od razu stwierdziła, że to straszny słodziak. Cośtam dobie robiłyśmy przez kolejne 2 godziny, aż w końcu nie wytrzymałam i otworzyłam Nugget’a. Tak długo się gryzłam z jego brzydotą, że w końcu nie wytrzymałam i zają on specjalne miejsce w moim sercu. Jest kochany, mimo swoich wad. Taki miś <3 Chcecie realistycznego konia do zdjęć? Nie ma mowy! Ten pan wybije Wam to z głowy. Ten model pokazuje, że nie wszystko jest idealne, ale wszystko da się kochać! Nie będę opisywać go pod względem anatomii itp. On jest poza wszelkimi kategoriami.
Zdjęcie z zakładki
Inne tło
Drugi bok
Łepetyna
Z góry
Od przodu
I jeszcze dwa…


I ostatnie, czyli brzydkie kopytka z bliska machają „papa!”
Mam nadzieję, że udało mi się pokazać nieco inne oblicze tego modelu. Do zobaczenia!
Czekolada

Komentarze

  1. Brak tła...
    A raczej panterkowe body zamiast niego...
    Nie uda cie się wybić na tym blogu,przykro mi...
    Zdjęcia złej jakości...
    Wyglądasz na samolubną i zarozumiałą osobę...
    Wyrażam swoją opinię jak by co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zarozumiała i samolubna, a ty tchórzliwy/a. Nie zamieżam się tym przejmować. Będę robię swoje dalej. Nie mniej, jeśli zamiast samej krytyki masz też rady, jak coś zmienić to zapraszam. A, i jeszcze wspomnę, że zdjęcia robiłam relefonem (teraz mam statyw i lustrzankę) A z tłem dopiero kombinowałam. Mogę też wiedzieć, czemu jestwm zarozumiała i samolubna? Nie twierdzę, że nie, bo każdy jest trochę egoistyczny itp.
      P.S. Te trzy kropki przy każdym zdaniu wyglądają naprawdę marnie.

      Usuń
    2. *zamieżam? Chyba zamierzam!
      Nie nie jest z tobą ok...
      Tchórzliwa?A może po prostu nie mam konta?!
      Mam dosyć pouczania przez młodszych od siebie.
      Wracaj do podstawówki nauczyć się ortografii! -.-
      A dopiero wtedy mi odpowiadaj i prowadź bloga ...
      P.S :Kropki symbolizują po prostu rozgoryczenie twoją osobą.

      Usuń
    3. A co do zarozumiałości i samolubstwa, proszę :
      "Po prostu nie wierzyłam w mojego pecha. Takie obrzydlistwo! " Zamiast się cieszyć,że w ogóle coś dostałaś to nie! :/ Ty oczywiście jesteś królową i zasługujesz na coś lepszego... Taa,jasne.
      Myślałam,że wiesz co z tb nie tak...
      Maskara ...

      Usuń
    4. Przepraszam bardzo, ale to, że OD ZAWSZE mam problemy z ortografią nie oznacza, że powinnam wracać do podstawówki. Staram się eliminować błędy, ten akurat jakoś mi się wymsknął. Prezent: po prostu spodziewałam się czegoś innego. I tyle! A najbardziej mnie rozwaliły te kropki. ROZGORYCZENIE MOJĄ OSOBĄ? Kropkami? No błagam. To wygląda jakby ktoś próbował napisać wierszem sama nie wiem co. Chociaż NA PEWNO MASZ FANTAZJĘ. Może coś w tym jest?

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za tą usuniętą widomość-wysłałam słowo "Faj" niechcący

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam okazyjnie Rising Sun'a na allegro za jakieś 60 zł, i powiem że model ma swój urok aczkolwiek najlepiej wyglądałby jako tarant lub srokacz, te maści idealnie maskowałyby wady moldu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty