Uwaga, uwaga!

Tak więc - wracam! Motywacją jest wybór ostatniego Ambasadora Monocerusa, ale jakby nie patrzeć powinnam wrócić już dawno, a najlepiej w ogóle nie odchodzić. Ostatnio chciałam zrobić opis Cozmica na Facebooku (pssst, facebook.com/CR.Horses) i napisałam go, ale przyznam, że nie do końca mi się to podobało. A jako, że razem z fotkami źrebolka obfociłam też 2 inne modele, to ich opisy pojawią się tutaj. A fb pozostanie dla samych fot oraz Legendy i Karmeliny.
Mam nadzieję, że mi się uda, bo lubię pisać. Polecajcie CR ;)

Komentarze

  1. Polubiłam stronkę na fb, będę i tu wpadać, czekam na posty ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Twojego bloga oczywiście znam (czy ktoś nie zna?) ale przyznam, że nie zaglądałam za często. Czas to zmienić!

      Usuń
  2. Ale teraz Capricorn motywuje ludzi :P
    Kwestia jest taka, że jeśli masz co chwila zastoje to może się zastanów czy na pewno chcesz prowadzić bloga :/ Nie ma sensu jeśli się zmuszasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom xd Ale spokojnie, to nie tak, że co chwila - jest w miarę regularnie, a potem przestaję, bo to, bo tamto. Pisanie sprawia mi wielką radość, więc do iczego się nie zmuszam. Powiedzmy, że to dla mnie najłatwiejszy (czyli pierwszy) punkt z listy "Walcz z lenistwem, do jasnej cholery" ;) Niestety, jestem leniuchem i uwielbiam znajdywać wymówki. Ale teraz dzięki Capri nie ma wymówek ;)

      Usuń
  3. Stronkę lajknęłam jakiś czas temu :) Cieszę, że wracasz, bo bardzo lubię Twoje wypociny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty