Ciemno wszędzie, straszno wszędzie, co to będzie, co to będzie...

...gdy nareszcie noc nadejdzie
Rok czekania już za nami
Noc obarczam krwią, ranami
Bo gdy niecne wstają mroki
Zło wyciąga swoje nogi
Idę naprzód nie zawadzam
Lecz ciemności nie przeszkadza
Co kto robi w Saovine
Idź rozwieszać swoją linę


Kości trzeszczą, dusza drży.
Stukot kopyt pośród mgły
Obudzone przez cierpienie
Męczą teraz twe sumienie
Zimno, jakby jaką zmorę
Coś przewlekło przez zaporę
Dyszy, chrapie, drapie, rży
Nie ociera swojej łzy










Zadrżałam. Nie miałam pojęcia, czy to z zimna, czy ze strachu. Wokół mnie panowała ciemnosć, reszta stada też była niespoojna. Zazwyczaj nam to nie przeszkadzało, ale tej nocy każde z nas wolałoby być przy właścicielce.Nikt nie wiedział, dlaczego cztery konie zniknęły i każdy bał się, że jego czeka to samo. Wtedy nie wiedziałam, że Halloween to noc koszmarów także dla nas.




Ciemność spłynęła jak jedwbny szal. Powoli, lekko, stanowczo, pięknie. Pomimo księżyca nie było widać wiele. Wręcz nic. Nawet jeśłi jednak ktoś byłby w stanie przedrzeć się przez mrok, nie zobaczyłby nic. Bo też nic tam nie było.
























Pamiętaj, że zawsze nadchodzi świt, a mroczne urojenia odchodzą...









...na jakiś czas

Komentarze

  1. Dajcie znać, czy takie posty się Wam podobają ;) Polecam zdjęcia oglądać powoli i poświęcić każdemu kilka sekund, a nie po prostu przelecieć. Jeśli tak zrobiłaś/eś to przescrolluj do góry :)
    Pozdrowionka!
    Wasza Czekolada

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, bardzo klimatyczny :D Wszystkie zdjęcia wyszły świetnie ale uwielbiam tą fotę z uciekającą Baby przed zjawą, to jest mistrzostwo!
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Można prosić o więcej? Podziwiam bardzo, wszystko tworzy ze sobą spójną całość. Coś niezwykłego, coś magicznego. Niby tylko plastikowe koniki i zdjęcia, a efekt jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję, chciałabym czasami wstawiać takie posty ;)

      Usuń
  4. Bardzo klimatyczne, super pomysł, lubię tego typu sesje, chętnie obejrzałabym takich więcej ^^
    Pozdrawiam
    whitearabianstudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie się czyta tak dobry tekst, a do tego jeszcze te zdjęcia... Świetne! Oby takich więcej ;) podobają mi się stroje. Ja dla moich modeli zbyt dużo ich nie mam i są to po prostu derki. Muszę w końcu zająć się czymś lepszym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie się czyta tak dobry tekst, a do tego jeszcze te zdjęcia... Świetne! Oby takich więcej ;) podobają mi się stroje. Ja dla moich modeli zbyt dużo ich nie mam i są to po prostu derki. Muszę w końcu zająć się czymś lepszym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty