TAG: Same zdjęcia - powrtót do wakacji i inne



 Majorka




Ta fotka miała iść na FM, ale ostatecznie wybrałam wtedy inną

Zdjęcie robione przez mojego tatę i brata!












  Półki (jeszcze jakiś czas temu)

 



Dodaj napis

Specjalnie do tych zdjęć godzinę układałam poprzewracane konie i czyściłam je z kurzu :')





 U dziadków




Nawet na kilka dni musiałam wziąć ze sobą modele






Poczuł beat xD




Polska (w domu i poza nim)



Ten kolor nieba kojarzy mi się z Toussaint

Uwielbiam Windowsowe łączki


Ta fotka jest zrobiona tuz przed moim domem, w tle widać hotel wojskowy



Okazało się, że mam na komputerze jeszcze sporo niepublikowanych zdjęć, postanowiłam więc je wstawić. Bez opisów, bez wyjaśnień po prostu zdjęcia. Myślę, że można by z tego zrobić fajny tag, dlatego taka też nazwa widnieje w tytule. Do wstawienia swoich starych i niepublikowanych fotek nominuję:

- SS Saddlery LINK
- Reyę LINK
- Winged Panther LINK
- Janka LINK
- Zafirę LINK
- i wszystkich innych którzy chcą!

Zasada jest jedna i bardzo prosta: w poście oprócz notki na dole (takiej jak ta) nie mogą się znajdować inne napisy niż tytuły i króciutkie, jednozdaniowe podpisy do zdjęć.

Mam nadzieję, że mój pomysł przypadnie wam do gustu, można trochę powspominać ;)

Komentarze

  1. Wszystkie zdjęcia naprawdę świetne. Szczególnie spodobały mi się te "w domu i poza nim". Pozazdrościć tak obszernego stadka,widzę tam kilka ciekawych modeli, których zakup planuję ;)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty to robisz? :o Zdjęcia są prześliczne, nie mogę się na nie napatrzeć.
    Czy na jednym ze zdjęć była droga Trolli w Norwegii? Jest tam przepięknie, zresztą sama byłam i widoczki są jak najbardziej idealne.
    Meh, pozazdrościć tylu figurek, u mnie ledwo zajmują jedną małą półkę :<. Muszę to zmienić w najbliższym czasie, hehe
    Pozdrawiam, zapraszam również do mnie:
    kamillakur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ^^ Nie to nie Norwegia tylko właśnie Majorka, droga węża czy jakoś tak ;) Jedyna droga sądowa prowadząca tam na dół, wytyczona przy pomocy osiołków :-) Powodzenia w zbieraniu, jestem pewna, że niedługo też będziesz mieć tyle tradków. Ja nawet się nie spostrzegłam i Bach! Już ich tak dużo.
      Pozdrawiam również, napewno wpadnę!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę kolekcji... Znalazłam się tu przez przypadek i... wow. Ta mini Nakota mnie zauroczyła. Z tego co widziałam robisz tak realistyczne rzędy, też bym tak chciała (może za cztery lata będzie to wyglądało przyzwoicie :P).
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie:
    konskateoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mini nakota tylko mini Bobby Jo ;) Dzięki za komplement, niestety moje rzędy absolutnie nie są realistyczne, raz zrobiłam ogłowie i dałam sobie spokój xD Pozostaję przy kantarkach ;)

      Usuń
  5. Ajaj ale zaległości mi się narobuiły a tu nowe posty pojawiły... Ładniutka kolekcja :D zdjęcia bardzo urokliwe, piękne widoki miałaś na Majorce *-* co do tag'u to świetny pomysł! Dzięki za nominację, postaram się coś wrzucić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty