Wszystkiego po trochu

 Heja!
Dzisiaj odkopałam kilka zdjęć z sesji w Przezchlebiu, zapraszam!


 Phoenix Object Utgarda-Loki w kantarze CR Tack beż+brąz
 Co tu dużo mówić... Uwielbiam Feniksia, aczkolwiek nie  jest to mój ulubiony model. Napewno na zdjęciach portretowych wygląda inaczej niż na zdjęciach promocyjnych (mniej realistycznie) ale ja wiem czy gorzej? Według mnie w kantarku bardzo mu do pyska.

Och, a jak tak się ustawię, to dobrze wyglądam?

Jezusie! Co to za straszliwy ptak w tych krzakach?
  O Marvie sie rozwodzić nie będę, ot zwykły Eberlak. Gdybym miała pozbyć się jednego tradka z mojej kolekcji raczej byłby to on. Dynamiczna poza, niesamowite szczegóły, ale brak tego czegoś. brak "duszy". Marv to koń który odzywa się i rusza najrzadziej z całego Clairdale Ridge, prawdopodobnie dlatego.




   Oba zdjęcia powyżej przedstawiają lewe strony modeli - te rzadziej pokazywane. Szczególnie w przypadku Val lewy bok nigdy mi się nie podobał, ale na to zdjęcie patrzę już od jakiegoś czasu, i coraz bardziej mi się podoba. Co sądzicie? Ja żałuję tylko, że palenie nie jest bardziej widoczne.

Moje słodziaki
 No i ostatnia fotka taka rodzinna, bardzo ją lubię. Może kiedyś wyląduje na FM albo jakimś Photo Show. A tymczasem żegnam Was tym miłym akcentem ;)
Czeko

Komentarze

  1. Cudowne fotki, zazdroszczę bułeczki😍

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się właśnie podobają te koniska z lewej strony bardziej :)
    Bardzo miło się ogląda Twoje zdjęcia. Chętnie zobaczyłabym ich więcej.
    Pozdrawiam

    czarkolekcjonerstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne masz tradki, i bardzo ładnie robisz zdjęcia :)
    Koszat

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne fotki bardzo realistyczne :)
    Najbardziej podobają mi się te Phoenixa
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pozostaje mi nic innego jak napisać,że robisz piękne zdjęcia,bo naprawdę tak jest. Świetnie dobrałaś scenerię,co dodatkowo nadaje realizmu fotogafiom. Najbardziej spodobały mi się Valentina i Heartbreaker. Ostatnie zdjęcie wymiata,po prostu napatrzeć się nie umiem. Marwari nigdy mi się nie podobał i w sumie nie potrafię wytłumaczyć dlaczego :3 Phoenixowi do pyska w tym kantarze,i ogólnie w tym kolorze :D Pierwszy raz jestem na twoim blogu i jest naprawdę świetny,dodałam go już do listy czytanych przeze mnie blogów i pewnie często bedę wpadać :P
    Pozdrawiam!
    greenhillstableproduction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dzięki za tyle miłych słów! To daje niezłego kopa do działania. Cieszę się, że zdjęcia się podobają! Dziękuję ci bardzo,
      Pozdrawiam!
      Czeko

      Usuń
  6. Fotki świetne, najbardziej podobają mi się to pierwsze z Phoenixem i ostatnie :)Valentynę wolę oglądać z prawej strony bo tej drugiej jednak nie poświęcam dużo uwagi... Ale na twoich zdjęciach wyszła naprawdę fajnie :D co do marwariego to całkiem mi się podoba i nie ogardziłabym takim modelem w kolekcji ;D kantarek Phoenixa również mi się podoba, kolory bardzo pasują do jego maści.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Marv to właśnie taki świetny dodatek - sam to tak średnio, ale jak się fajnie ustawi to i zdjęcie można zrobić, i do scenek i na półce bardzo ładnie wygląda. Niestety dla mnie brakuje mu duszy, ale to już co kto lubi.
      Pozdrawiam również :D
      Czekolada

      Usuń
  7. Śluczne fotki *o*
    Kocham je u ciebie ;33 xD
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :D
    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! A u ciebie jestem już regularnie ;)

      Usuń
  8. Jakie to ostatnie zdjęcie jest realistyczne *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się osiągnąć taki efekt :D
      Pozdrawiam
      Czekolada

      Usuń
  9. Bardzo ładna sesja :) Nie zgodzę się tylko co do Marwariego, bo on jest właśnie jednym z niewielu koni Trad, które zostały u mnie w kolekcji ze względu właśnie na tą "duszę". Ale każdy widzi konkretne modele inaczej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty