Drobnica - kółeczka, wędzidła i organizery

Hejka! To taki post dodatkowy, więc postaram się jak najszybciej dodać post o kucykach lub źrebiątku. Postanowiłam podsumować to wszystko co przyszło z MPV - napisać o drobnicy, wstawić zdjęcia dwóch organizerów na to wszystko. Nie mam niestety zdjęć wstążek, ale widać je w szufladkach. Jedne, tzw. ribbonbander mam w 3 kolorach, są grube i nadają się raczej tylko na tradki. Z kolei dwu milimetrowe wstążeczki nadają się idealnie na skalę LB, doskonale pasują do a'la kółeczek tak jak czarny "goat leather lace", którego zdjęcia też nie mam.
Są to właściwie elementy do kolczyków ale kupiłam je z myślą o wyginaniu. Co prawda są trochę za grube, ale na tradki może być. Kupiłam je w sklepie ze wszystkim, w Austrii.
Powyżej wszystkie rodzaje kółeczek jakie mam. Pierwsze kupiłam tam gdzie druciki, drugie (jak widać w dwóch kolorach) są z MPV podobnie jak te małe - na LB.
Najcieńszy łańcuszek jaki widziałam *-*. Na razie nie miałam okazji go użyć, ale wydaje się super. Także z MPV ;)
Małe perłowe koraliki ze sklepu ze wszystkim. Będą dobre i na LB i na tradki.


I dwie ostatnie rzeczy, kiełzna od Rio Rondo. Pierwsze dwa to kimberwicki - jedno w skali traditional drugie classic. Osobno leży takie do ogłowia westernowego, traditional.

Uff, uporałam się z drobnicą więc czas na dwa organizery - różowy na metalowe elementy i czarny na wstążki. Łatwo dostaniecie takie w budowlanych, Juli i innych tego typu sklepach.




Polecam Wam takie rzeczy - świetna sprawa, bardzo ułatwia pracę. A tym czasem do zobaczenia!
P.S. Co wolicie, opis jakiegoś konia czy CR Tack?
Czekolada

No i kochani! Bardzo dziękuję za PONAD 1000 wyświetleń! Wiem, że w porównaniu do innych blogów to mało, ale i tak bardzo mnie to motywuje. Polećcie proszę mój blog znajomym, dobijmy do 5000!

Komentarze

  1. Fajne szafeczki :). Wędzidła też super, może kiedyś się na nie skuszę :). Kółeczka też fajne, u mnie są niestety za duże na LB, a odpowiednie są "podwójne" ... No, to zobaczymy co z nich (kółeczek, łańcuszka itp.) zrobisz :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie podwójne kółeczka? O-O Może da się je rozciąć?
    Pozdro!
    Czeko

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia pogrążone w całkowitym chaosie! Tzn.Chaotyczne tło i na odwal)
    Co to ma być?!
    Bez sensu!
    Ogarnij to jakoś...
    A będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które zdjęcia w chaosie? Ostatnie? Sorry, brak miejsca - to jest naprawdę spore. A te drobnicy nie są wg. mnie chaotyczne i na odwal. Właśnie specjalnie je ogarnęłam, ale spoko, postaram się bardziej. Tylko co mogłabym dać za tło zamiast tego?

      Usuń
    2. Białą kartkę papieru? :P

      Usuń
    3. No może... Ale tak na pewno jest ciekawiej, poza tym Perełki pewnie by mi się porozlatywały po całym pokoju. A pod tą folią jest biała kartka ;)

      Usuń
  4. Super post! :))
    Uwielbiam Cię czytać ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz trzeba z tego wszystkiego coś zrobić :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty