CR Tack, nowy SM

Witajcie po tygodniowym braku posta! Bardzo przepraszam, niestety nie znalazłam czasu. Przez ferie raczej też nic nie dodam, bo w poniedziałek wyjeżdżam i wracam dzień przed szkołą. Tak więc cóż... Dlatego dzisiaj 4 rzeczy. Od czego zaczęć? Może najlepsze zostawię na koniec.
  Kantary sznurkowe na skalę LB
Kiedyś robiłam takie kantary do zabawy Schleichami, ale teraz je odnowiłam i dorobiłam uwiązy. Nie jest to dzieło sztuki, ale kantar jest mojego pomysłu (jak u kogoś zobaczę, to uszy urwę!). Może służyć i do ekspozycji, bo są bardzo kolorowe i do zabawy, łatwo się je zakłada i zdejmuje, pasują i na araby i na konie zimnokrwiste.
Kolejna rzecz to kantarki Simple także na LB. Na razie mam tylko trzy zdjęcia, kantary są trzy (te nowsze, starszych mam w cholerę XD)
I dalej! Teraz moje pierwsze ogłowie! Z... nachrapnikiem meksykańskim!
Wiem, wiem, powinno być kółeczko... Niestety moje rzemyki były za grube, ale już zamówiłam inne z MPV razem z kimberwickiem i westernowym wędzidłem. Uważam, że jak na pierwsze ogłowie jest całkiem dobre, pasuje i na Slyceracka i na Marwa i Nugg'a.
  Nowy SM-ek!
Jest to kucyk highland, nr W6028. Osobiście kucorek bardzo mi przypadł do gustu, tylko grzywę mu podmaluję. Po wysokości widać, że to kuc. Jest zdecydowanie niższy niż inne stablemates. W sumie jest niewiele wyższy niż moje Mini Whinnies. Ale on jest tak strasznie słodki...I gruby XD
Bardzo polecam tego malca wszystkim niezdecydowannym. Jest absolutnie cudowny, słodki i trochę inny. Maść ciekawa, także bardzo mi się podoba.
Jak widać powyżej mój highland ma małe obtarcie. Na szczęście po tej brzydszej stronie ;) To wszystko na dzisiaj, może jeszcze wrzucę coś do zakładek? Jakbyście chcieli większy opis SM-ka, więcej zdjęć jakieś porównania to piszcie. Mogę np. strzelić kilka lepszych fotek Nugg'a, bo chyba niewiele osób go ma?
W każdym razie papatki i miłych feri!!! Czekolada

Komentarze

  1. Całkiem fajne i uniwersalne kantarki.
    A ogłowie, jak na pierwsze to wyszło bardzo dobrze! Teraz tylko dorobić kółko i będzie git ;)
    Ach, SM! I to mały grubasek. Kocham modele z brzuszkiem ^-^
    Pozdrawiam,
    Annn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Grubasek jest fantastyczny, uwielbiam kucyki *_*

      Usuń
  2. Fajne kantarki :)
    Napisałabym cos więcej ale jestem do tylu z serialem i nadganiam (dwa sezony po godzinę jeden odcinek :'D)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO, lipican safari, ja chcę! Skąd go masz?
    Ogłowie fajne a SM śliczny, jak zresztą wszystkie sm-ki

    OdpowiedzUsuń
  4. Lipicana mam ze strony Figurki Świata. Ale polowałam na niego długo ;) Masz rację wszystkie SM-ki są śliczne. Ale ten grubasek podbił moje serce <#

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet moderację wprowadziłaś.
    Dobrze,że przynajmniej kulturalnie wyrażam swoje zdanie...
    Post trochę lepszy niż zwykle,ale dużo możnaby tu poprawić...
    Podłoże itp...
    Kantar za chudny(ten czarny)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką moderację? A jeśli mogę spytać, to co mogę tu poprawić? Pytam szczerze, bo przecież każdy dąży do bycia lepszym. Nie rozumiem tylko tych wymownych, niepotrzebnych kropek. Czego to ma niby dodać Twoim wypowiedziom? Jak pisałam, nad podłożem pracuję. Może wiesz, gdzie kupić fajną matę modelarską? A kantar grafitowy (o ten chodzi?) jest identyczny jak te kolorowe XD W każdym razie takie mają być, rozumiem, że może się nie podobać ;) Ale ten tu: http://arabiandreamhorseteamonhowrse.yolasite.com/resources/horse.jpg chyba jeszcze chudszy, nie? Muszę nad tum popracować, ale niedługo przyjadą rzeczy z MPV, to postaram się o coś lepszego.
      P.S. Masz może jakiegoś bloga, jesteś na jakimś forum, w grze?

      Usuń
    2. Opublikowałam Twoje komentarze, nie wiem czemu samo się nie zrobiło. Normalnie inne same się wstawiają tuż po napisaniu. Pogmeram w ustawieniach.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty