Klasyczny opis modelu - Breyer Classic kasztanowaty Quarter + KONKURS

WItajcie!
Na wstępnie chciałabym bardzo podziękować Wam za miłe przyjęcie mojego poprzedniego posta - cieszę się, że doceniliście moją pracę, dziękuję też za głosy na FM. Babyflo udało się uciec od Nocnej Mary i donieść mi, że wygrałam ten mini konkursik ;) Przepraszam również za nieobecność, mieliście więcej czasu na czytanie mojego halloweenowego posta :D
Dzisiaj tradycyjnie opis modelu, ale z małym dodatkiem na końcu. Pod lupę weźmiemy sobie model: 

Breyer Classics 916 - Koń Quarter Horse kasztanowaty



Pewnie większość z Was kojarzy ten mold jako konia roku 2016, Liama. Był on dostępny jako dereszowato kasztanowaty quarterek z perłowym połyskiem. To dzieki temu modelowi zwróciłam się ku Classicom - bardzo spodobały mi się poza oraz pyszczek, niestety perłowa maść akutecznie mnie odstraszyła. No ale kiedy tylko pojawiła się wiadomość, że mold ten ma być dostępny jako zwykły ksztanek, wiedziałam, że musi być mój.


Rzeźba jest autorstwa Sommer Prosser, mold nazywa się Stock Horse Gelding i co ciekawe został wprowadzony już w 2002 roku, ale jako model porcelanowy, część lini "Gallery" Breyera. Jak widzicie mold został delikatnie zmieniony, tak aby bardziej przypominał konia rasy quarter niż chodzącego pod siodłem warmblooda. Ogon jest rozpuszczony (zdecydowanie na plus!), prawa przednia noga nie jest już tak nienaturalnie wyciągnięta i zad - który został bardziej zaokrąglony - nie jest już tak podstawiony. Ponadto pyszczek jest bardziej trójkątny. Wydaje mi sie, że zmiany poprawiły model, ale wciąż wydaje mi się on nieco za chudy. Co więcej przez zmienienie ustawienia nóg stęp przypomina nieco inochód kuców islandzkich: prawa przednia i lewa tylna idą jednocześnie do przodu, a nie pojedynczo.


Jak dobrze, że wersja plastikowa nie ma podstawki!


Z radością mogę Was zapewnić, że poza skarpetkami malowanie modelu jest naprawdę fajne - co prawda cieniowanie na grzywie przydałoby się poprawić (razem z wspomnianymi skarpetkami) ale jak na Breyera jest naprawdę w porządku. Kasztanek ma śliczny i naturalny, rudy kolor.





Jak się Wam podoba ten konik? Mi przypadł do gustu, ale niestety jego pyszczek nie jest taki jak oczekiwałam i zastanawiam się nad jego sprzedażą lub (chętniej) wymianą. Także jeśliście zainteresowani to piszcie ;)




Straszny z tego modelu misiaczek - jest bardzo słodki. No i do pyska mu w zielonym. Podoba się Wam kantarek? A tymczasem kończymy opis, choć nie post. Mam bowiem niespodziankę: konkurs! Jak być może zauważyliście, że nie wspomniałam nic o imieniu tego pana, a więc sprawa jest prosta: wymyślcie imię dla mojego quarterka! Każdy może zaproponwać tylko jedno imię, można to zrobić w komentarzach pod tym postem lub na Facebooku. Termin do 30.11, wyniki w piątek, tak abym mogła tego samego dnia lub w sobotę wysłać nagrodę, którą będą... 
*werble*
Kantary na skalę LB i TR, a być może coś jeszcze ;)
Pamiętajcie, że jeśli macie bloga to MUSICIE napisać na nim w poście, że bierzecie udział w konkursie na Clairdale Ridge a poza tym proszę o zalajkowanie strony CR Horses na Facebooku oraz udostępnienie posta z konkursem :D Czekam na Wasze pomysły!
P.S. Zacznijcie już myśleć nad świątecznymi kostiumami dla swoich modeli, ponieważ szykuje się drugi konkurs, ale już bardziej wymagający :) Oczywiście nagroda będzie proporcjonalna do wysiłku, tak myślę. W każdym razie tak cichaczem napomykam o temacie, zawsze to więcej czasu.
Czekolada


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł! Masz Facebooka? Podpisz się, żebym mogła zobaczyć, czy spełniłaś warunki ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może mieć na imię Moon

      Usuń
    2. Śliczne imię! Podpiszesz się? Muszę sprawdzić, czy spełniłaś warunki ;)

      Usuń
  3. To jest jeden z moich modelowych marzeń, drugi z classics który mi się podoba od breyera :D Graty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mnie też zauroczył, dzięki ;) Może masz pomysł na imię?

      Usuń
  4. Uważam, że kasztanek bardzo uroczy jest! Zdaję sobie sprawę, że imię już pewien czas temu zostało wybrane, ale tak tylko rzucę, że Imperator chyba nie brzmiałoby źle :P
    Miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. A inochód to nie jest przypadkiem jak dwie nogi z tej samej strony idą równocześnie do przodu? 🤔
    Nie lubię specjalnie kantarków z wstążki (chociaż fajny pomysł), ale ten mnie urzekł c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Nie wiem co mnie napadło xd Poprawię to, dzięki za komentarz!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty