Micrusek w domu - nowa AR!

Hejka!
Już jakiś czas temu do mojej kolekcji dołączyła nowa AR, model wyrzeźbiony przez Maggie Bennett który jest częścią kolekcji subskrypcyjnej Maggie's Monthly Micro Mini. W skrócie chodzi o to, że po dokonaniu płatnej subskrypcji co miesiąc dostajecie nowy model w skali micro mini.
Ja moją maluszkę kupiłam z drugiej ręki, od artystki która ja pomalowała, Sharon Lapine.


Wiem wiem, dziwne tło zdjęcia i jakość gorsza niż zazwyczaj, aczkolwiek wynika to z faktu, iż model ten jest naprawdę malutki. Widać to na zdjęciu z aukcji Sharon:

Jak już wspomniałam klaczkę kupiłam na aukcji, przez eBaya. Niestety wysyłka była bardzo droga, ale nie żałuję. Jest tego warta!


Mold to Devil's Advocate i przedstawia konia rasy Marsh Tacky - nie martwcie się, tez o tej rasie wcześniej nie słyszałam. Ogólnie jest to rasa niezbyt wysoka, rzadka i pochodząca z południowej Caroliny. Moja maluszka została - zupełnie przypadkowo pomalowana na prawie idealny portret klaczy ze stajni w której jeżdżę! Co prawda Pola ma latarnię a nie strzałkę na łbie, ale to naprawdę niewielka różnica, biorąc pod uwagę ogólne podobieństwo. Mini Pola została pomalowana niezwykle starannie, nie wiem jak, ale Shharon zrobiła jej nawet cudne oczka i kasztany! Nie wspomnę o delikatnych jabłuszkach. Wykonanie jest perfekcyjne i niesamowicie dokładne.




Uwielbiam wszystko w tym modelu. Jest absolutnie cudowny - ideał. naturalna poza, piękno, no i to malowanie... A rozmiar? raz spróbowałam pomalować małego osiołka w skali bodajże 1:80 i powiem wam tak: Jak one zrobiły Polę? Nie wiem. NIE MAM POJĘCIA. Nie potrafię sobie wyobrazić malowania, a tym bardziej preppingu czegoś tak małego.


I na koniec porównanie z klaczką Mini Whinnies Breyera. Jak widać, Breyer ma odrobinkę za małe konie.
Podsumowując, mam u siebie dwie AR i jedną w drodze (ochhh, pomalowany Garayusup!). Nie żałuję ani złotówki wydanej na te perełki. Każda to spełnienie marzeń i cudo na półce. A strony obu autorek Apolonii bardzo Wam polecam, kiedy tylko uzbieram kasę napewno kupię sobie jeszcze jakiegoś micruska od Sharon. Swoją drogą, co myślicie o imieniu Apolonia? Chcę, żeby nie była po prostu Polą, jak ta haflingerka ze stajni, a jednocześnie, żebym mogła ją nazywać Polą.
P.S. http://www.ebay.pl/itm/LSQ-CM-Custom-MICRO-MINI-Tarek-arabian-stallion-sculpt-by-Maggie-Bennett-/262900401377?hash=item3d3615c4e1:g:AP4AAOSwhQhYzWIL
Dlaczego teraz nie mam kasy?! Jaki boski...
A tu linki:
Sharon Lapine Customs
Maggie Bennett Sculptures
Papatki! Oby następny post był dłuższy ;)

Komentarze

  1. Proszę daj zdjęcie oczysk w przybliżeniu (jeśli aparat będzie współpracował xd)! Zacznę chyba zbierać na ARkę, bo widzę że nawet w tak małej skali można odwzorować wiele elementów. Życzę powodzenia w zbieraniu na SMka. I ta jego maść... 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie SM ;) Micro Mini. Może nawet go kupię, muszę rozplanować wydatki xD
      A na AR zbieraj, warto! Postaram się zrobić zbliżenie na oczka, ale nie obiecuję że coś wyjdzie bo one mają chyba mniej niż milimetr!
      Pozdrawiam
      Czeko

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty