Ostatni zimowy powiew

Czy tylko u mnie wiosna malutkimi kroczkami wkrada się już za oknami? Śnieg stopniał, lód się rozpuścił, co jakiś czas świeci słonko, wszędzie słychać śpiew ptaków.

Co za tym idzie postanowiłam opublikować zdjęcia z mojej ostatniej sesji. Nie szłam z modelami nigdzie daleko - 15 metrów od mojego domu, w parku powstało niezłe lodowisko. Zamarzło mnóstwo wody, a ja oczywiście musiałam to wykorzystać. Pierwsze skrzypce na sesji grała nerwowa Collin, której ślizganie się po lodzie sprawiło wielką radość oraz Magnum ze swoją właścicielką.

Feniks w otchłaniach mojego pokoju znalazł takie słodkie różki


W styczniu zakupiłam lalkę Breyer Classics. Wybór padł na Olivię, którą widziałam na żywo dzięki Reyi w zeszłym roku. Jak może pamiętacie - lub nie - świetnie dogadała się wtedy z Black Jackiem. Okazało się jednak, że ulubieńcem mojej Olivii (która na razie nie ma jeszcze innego imienia, ale spokojnie) został Magnum. Przyznajcie, że wyglądają ze sobą strasznie słodko.
Swoją drogą jest to naprawdę fajna lalka. Niestety bardzo ciężko ją odpowiednio usadzić na koniu.



Zabrałam też ze sobą dwa LB, żeby nie czuły się takie opuszczone, ostatnio w ogóle nie robię im zdjęć! Wybrałam młodziutka Realtę, która jest jednak bardzo doświadczona jeśli chodzi o zimowe sesje. W zeszłym roku z jej pomocą zrobiłam całkiem niezłą fotkę w Austrii. Do niej dołączył Lupino 17, ponieważ jest naprawdę ładnie i ma śliczną maść.






Nie mogło też zabraknąć mojej ulubionej skali. Zdecydowanie za długo czekałam z zabraniem tych maluszków na dwór! Z powyższych modeli tylko kasztanowaty anglik nie jest z serii saszetkowej. Pozostałe modele to Chance, Joy, Elsa (mam dwie xD) i mój zdecydowany number 1, Prince. Jest jednym z lepszych moldów, ma piękną pozę i maść.
Jeśli chodzi o te Blind Bags to na razie kupowałam je tylko dwa razy, po 3 paczki. Ale za każdym razem miałam szczęście. Po odpakowaniu patrzyłam na listę koni które można wylosować i myślałam, którego chciałabym najbardziej. Za pierwszym razem z wybranej grupki wylosowałam Chance'yego, a ostatnio Princa. Chciałabym jeszcze Baileya, Rio i Whispera ;)



Pomocy, noga mi uwięzła!
No i Collin - moja dzielna dzikuska. Nic dodać nic ująć.

To wszystko na dzisiaj, ale nowy post już niedługo. Zupełnie się tego nie spodziewałam, ale naprawdę mam o czym pisać! Niesamowite. Mam już obfocone nowe CM Magdy, nową AR, niedługo będą nowe kantarki i chciałabym zrobić krótki poradnik. Co o tym sądzicie? Chcielibyście moje kilka trików a propos akcesoriów, zdjęć itp? Taki zbiór wskazówek i trochę o sprzęcie.
Pa pa!
Czekolada

Komentarze

  1. Super fotki! Szczególnie pierwsza :>
    Przeraziła mnie budowa mikrusków, tak zbaczając z tematu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak, anatomia u nich leży, ale niektóre są słodziutkie :3 No a jak wstawię post o micrusku od Bennett, to zobaczysz różnicę xD

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :D nosz przez ciebie coraz mocniej pragnę Hwin awww ona jest boska *-* A maluszki są prześmieszne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Hwin polecam z całego serca jeśli ci się podoba.
      Maluszki są właśnie takie zabawne i kochane, uwielbiam je!

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia. Strasznie małe te koniska.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. O tak, skala micro mini to niezłe maluszki, ale mam kilka niepomalowanych jeszcze mniejszych. Coś jak kuce w tamtej skali.
      Pozdrowionka!
      Czeko

      Usuń
  4. Pisz, bo coraz bardziej interesujesz mnie swoją pasją, choć wcześniej nawet o niej nie słyszałam. Będę śledzić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłbym zapomniała - drugie zdjęcie jest cudowne!

      Usuń
    2. Dziękuję, cieszę się, źe moje hobby ci się podoba!

      Usuń
  5. Zdjęcia nie dość że cudowne to w genialnej scenerii - piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję!
    Pozdrawiam!
    Czeko

    OdpowiedzUsuń
  7. Maluszki takie słodkie... do schrupania 😁 Jeśli chodzi o zbiory wskazówek, pokazanie nowej AR i zdjęcia CM od Magdaleny: czekam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też mam ochotę je zchrupać! Postaram się w ten weekend wstawić post :D Może nawet jutro się uda.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty