Aktualizacja kolekcji - moje półki, nowy nabytek

Witajcie!

Ach, ostatnio w Clairdale Ridge tyle nowości! 3 CM, 1 AR i nowość 2017 Breyera! A to nie koniec bo niedługo zawita u mnie również pomalowany Garrencjusz :D

Na dzisiaj przygotowałam krótki pościk składający do kupy moją kolekcję, ponieważ obfocenie koni tak jak powinnam do zakładki Moja Kolekcja jeszcze trochę potrwa. Także nie sugerujcie się nią.

Moja kolekcja Tradków i innych Breyerów

Jak widać na powyższym zdjęciu nie ma Marva, a to z tej przyczyny, że został sprzedany, aczkolwiek na razie tylko teoretycznie. Brakuje również Ideala, który zgubił podstawkę xD

Zacznijmy opisywanie od góry, lewej strony:
- Topsails Rien Maker, wycofany, Slycerack
- Heartbreaker, Hearth
- Guy McLean's Nugget, Nugget
-SBH Phoenix, Phoenix Object Utgarda-Loki
- GG Valentine, GiGi aka Val
- Babyflo, Babyflo aka Bejbe aka Jeszcze coś wymyślę
- RCMP Musical Ride Canadian Horse, wycofany, Klejnot aka Kamerdyner aka Jeszcze coś wymyślę
- Blackjack, wycofany, Black Jack


Iii... druga półeczka:
(na samym początku stoi pieseł Rarity, nie należy on do mojej kolekcji)
- AR Affinity, nieprodukowana, Affinity aka Aff aka Zobaczymy po pomalowaniu
- Copperfox Trifle, nieprodukowana, Trifle aka Trufelka
- Shetland Pony, wycofana, Maggie
- Brookside Pink Magnum, wycofany, Magnum
- CM Icelandic, Ognik
- Stormy, Stormy
- Misty, Misty

Stablemates:
- Black Apache
- Hilfinger

Mini Whinnies:
-kilkanaście

Rzeźba:
- Diabolin by me (plastelina)




No i na koniec półka trzecia, modele od lewej od przodu do tyłu i kolejny rząd:
- CM Padre, wycofany, Zmierzch
- Hwin, Collin
- Zenyatta, wycofana, Zenyatta aka Zen
- Wild Bronc, wycofany, Dalej myślę
- American Pharoah, American Pharoah
- Copperfox Cadno, nieprodukowana, Falka aka Lisica
- Rox Dene Show Hunter, wycofana, Rox Dene aka coś się wymyśli lepszego

No i osobno:
- Ideal, Oldenburg Stallion, wycofany, Riverlighting Fright aka Ideal

Wild Bronca zasłaniają certyfikaty Copperfoxów, ale jest tam. Przed nim stoją dwa pieseły i dwa CM (jak wszystkie które mam - Magdaleny Wróblewskiej) w skali LB, ogierek falabella Schleich Na Razie Bezimienny Bo Mam Go Krótko i Abaco Barb Safari Ltd. Noche.

Jak wiadomo mam jeszcze dwie półki z little bitsami, ale nie ma tam nic ciekawego i ładnego.



Więc podsumowując:
- 22 modele w skali trad
- 4 CM
- 2 AR
- 2 modele Copperfox

Przyznam, że jestem dumna z mojej kolekcji. Są większe,wiem, ale jakoś tak lubię otwierać drzwiczki tej szafki i patrzeć na nie. Brać do ręki, oglądać podziwiać. jednak nie robię tego z Marvem, dlatego właśnie się z nim pożegnam.

Tymczasem czas na coś na czasie, czyli nowość Breyer 2017, Hwin! Ci z forum już widzieli fotki, ale trzeba przecież coś napisać o tej wspaniałej klaczce!


Hwin przedstawia klacz mustanga, jest to portret tej klaczy:

Podobny obraz

Przyznam, że oryginał bardzo mi się podoba, aczkolwiek nie ma nic wspólnego z modelem! No może urodę ;)




Collin bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie detalami oraz wykonaniem, które jak na Breyera jest więcej niż bardzo dobre! Model ma delikatne szczoteczki na pęcinach, zmarszczki na szyi, żyłki na pysku oraz cudną grzywę i ogon. Niestety szyja od drugiej strony i od przodu nie wygląda zbyt dobrze. Taka gruba i nieproporcjonalna :/






Jak widać klaczka posiada palenie. Myślałam, ze jest totalnie nierealistyczne, ale to Hwin jest podobnie białe. Poza szyją przeszkadza mi też w klaczy malowanie,które zdecydowanie odbiega od oryginału. machnięte kropki na ciele to nie to samo co jabłka, drogi Breyerze! Mimo to i tak nie jest aż tak źle jak np. u Czesia. Za to jest ich więcej :/




Podsumowując Collin jest aktualnie jednym z moich ulubionych modeli, ale nie każdemu ją polecam. Ją trzeba kochać <3 Na powyższych fotkach pozowała mi ślicznie w kantarku mej roboty. Perełki przyszyłam ;) Na półce Colliśka to bardzo sympatyczna, żywiołowa klacz, która nie da sobie w kaszę dmuchać. W końcu to mustang!











A tu mała reklama, wszystkie kantary wyżej są na sprzedaż. Cena do dogadania. Mogę też zrobić na zamówienie, również ze skóry. Więcej szczegółów albo w wątku na Forum, albo w rozmowie (można napisać do mnie klikając na mój profil Google, tam na pasku po lewej).

To wszystko na dzisiaj! Następny post postaram się wstawić jakoś niedługo, tym bardziej, że materiał mam gotowy :p
Piszcie mi co sądzicie o Collin i chwalcie się w komentarzach swoją kolekcją!
Pozdrowienia!
Czeko
































Komentarze

  1. Super kolekcja i piękna klaczka. Kantary też cudne zazdroszczę talentu. Po ile one są?
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Te z zapięciem na podgardlu po 22 zł, reszta po 17 + wysyłka. Skórzane 26 (ceny na skalę trad).

      Usuń
  2. Imponująco to wygląda! Masz dużą wiedzę o modelach! Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bradzo dziękuję!
    Pozdro
    Czeko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kolekcja, pogratulować tylu perełek! Naprawdę bardzo miło się patrzy na tyle pięknych modeli. Jak już pisałam na forum odnośnie Hwin- świetna maść,podoba mi się budowa jej ciała,ale coś mi nie gra z szyją. Ale może to tylko taka iluzja? Może na żywo wygląda normalnie.. nie mam właśnie pojęcia. Kantarki bardzo schludne,a sprzączki dodają im dużo realizmu.
    Pozdrawiam!!!
    Emilia
    greenhillstableproduction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szyja Hwin jest dość dziwna. :/ Ale nadrabia u mnie resztą.
      Pozdro!
      Czekolada

      Usuń
  5. Jejku gdzie kupiłaś Hwin? Bo ja jej nie mogę znaleźć ani na breyer.pl ani na monocerusie :/ Klaczka jest śliczna a w tym violetowym kantarku jej do pyszczka ;)
    pozdro
    Riley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hwin to nowość 2017, w Polsce pewnie pojawi się w marcu, w maju będzie napewno. Ja ją sprowadziłam z Niemiec. Mi też się podoba w tym kolorze :D
      Pozdrawiam
      Czekolada

      Usuń
  6. Wspaniała kolekcja (kantarki też). Gratki zdobyczy, zakochałam się w tej klaczy (ale pewnie do mnie nie trafi, bo na trady nie mam ani kasy, ani miejsca). Z tego co widzę to z MPV przyjechała nie tylko Hwin, ale też części do kantarów (czy robione ręcznie?). No i pytanie dosyć dziwne: gdzie kupujesz skórę na rzędy?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Tak, z MPV mam też wstążeczki oraz elementy Rio Rondo. Skóry na rzędy nie kupuję, bo ich nie robię ;) Jedyne co mam to skórzane paski na kantary, też z MPV. Aczkolwiek kiedyś "rozebrałam" skórzane szpilki mamy, więc możesz rozejrzeć się w domu, czy nie masz jakichś starych skórzanych elementów.
      Pozdrawiam!
      Czeko

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty