TAG 20 faktów o mnie

Hejka! Jako tak mi się dzisiaj nudziło i wpadłam na pomysł napisania czego innego. Jest to post zupełnie spontaniczny, dlatego postaram się dodać jeszcze coś przez weekend. Niestety, moje nowe modele chyba nie dojdą. A teraz zaczynajmy!
1. Uwielbiam jeść Visolvit
2. Zamiast kolacji potrafię zjeść czekoladę
3. Jak byłam mała, to chodziłam na różne zajęcia taneczne a w zeszłym roku zapisałam się na hip-hop (niestety już nie chodzę, bo nie chciałam jeździć na turnieje)
4. Całe moje modelarstwo zaczęło się od dwóch Schleichów które dostałam od wujka
5. Nazwisko Realen którego często używam jak coś piszę itp. wymyśliłam długo, aż w końcu stwierdziłam, że co za różnica i zmieniłam nazwę sklepu (Real)
6. Kiedyś miałam manię na sowy
7. Razem z kuzynem bawiłam się kiedyś w istnienie Grarnii
8. Lubię się ubierać elegancko, ale w lato często noszę różne etniczne wzory, koronki itp.
9. Jestem Vilovers i aktualnie idę oglądać Soy Lunę
10. Mam malutkie osiągnięcia w pływaniu
11. Mimo, że konno jeżdżę od ok. 7 lat to nie umiem skakać i nie wiem czym się różni trawers od rewersu czy co to tam jest
12. Po całym pokoju mam porozwlekane konie w różnej postaci
13. Mam astmę i alergię na kota
15. Bardzo lubię śpiewać, ale kompletnie nie umiem
16. Kocham Pozaświatowców, Zwiadowców, serie Nele Neuhaus, Akademię Canterwood i Jinny z Finmory
17. Farbnęłam sobie kiedyś końcówki na granatowo, ale potem zrobiły się totalnie zgniłe
18. Uwielbiam Baby Lipsy
19. Mam konia, ale w ogóle na nim nie jeżdżę
20. Bez moich dwóch ukochanych poduszek nie zasnę (jedną wszędzie ze sobą biorę (na noc) i lubię nią bić ludzi) XD

To wszystko, miłego, deszczowego dnia!
Czekolada
P.S. Bardzo dziękuję za aktywność! Wiem, że dużo komentarzy przy postach to moje odpowiedzi, ale i tak. 10 pod jednym postem przechodzi moje najśmielsze marzenia, tym bardziej jeśli pochodzą m.in. od Dorotheah, która jest moim wzorem i bardzo ją podziwiam i Capricorn, która ma duże doświadczenie i chyba najpopularniejszy blog o modelach w Polsce.
Dziękuję!

Komentarze

  1. Bardzo fajny post :)
    Trochę się o tobie dowiedziałam ;)
    Będę zaglądać 
    PS: Też kocham "Zwiadowców"
    Na moim blogu już niedługo będzie o tym post :D
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tak dowiedzieć się czegoś o tobie :)
    WRESZCIE KTOŚ KTO MNIE ROZUMIE W SPRAWCH JEŹDZIECTWA!
    No bo ogólnie to jeżdżę już 8 lat, ale czasami ledwie umiem zagalopować haha
    Pozderki
    Reyeyeyeyeyeyeyeyeyeyek

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pościk :D No to ten... też jeżdżę z 8 lat i nie umiem skakać :') odmierzanie odległości u mnie leży i kwiczy a jeżdże na kobylke co skakać nie cierpi i mi w niczym nie pomoże :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam Baby Lips ♥ Jinny z Finmory i Akad. Canterwood :D
    Ciekawy post :)
    Pozdrawiam!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka to ja Ola z konfy (ta nieudzielająca się xD). Czytałaś może Charlotte od Nele Neuhaus? Ja kocham tą serię :3 (Akademię Canterwood i Jinny z Finmory też :p).

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście! Kocham <3 Ale ostatnio odchodzę od tej bardziej dziecinnej literatury. Niemniej, jak napiszę coś nowego, to napewno przeczytam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty