Sesja w "ogródku"

Jakoś tak nie mam weny, ale za to zdjęcia tak. Dzisiaj wyszłam z moimi końmi przed dom, zabrałam Hearth'a, Slycerkacka, Virginię, Indilę i Flappera.

Najpierw klacz camargue Schleich exclusive, Virginia:



Uwielbiam jej wojowniczą pozę. A maść jest obłędna, szkoda tylko oczu.

Pan Flapper także przygalopował na sesję. Bardzo go lubię, wygląda ładnie z obu stron a do tego jest srebrno-szary. To raczej rzadka maść u fiordów.





Nie są idealne, ale dopiero poznaję aparat. A dzisiaj i tak dużo się nauczyłam ;)




Na zdjęciach powyżej klacz knabstrup Schleich'a. Gdyby nie za rzadki ogon, byłaby idealna, chociaż i tak Indila jest jedną z moich ulubionych figurek w skali LB. Ma taki fajny "eyeliner" na oczach, a różowy pyszczek sprawia, że nie da się jej oprzeć.
Zrobiłam jeszcze jedną fotkę, walentynkowy "gratis":
Macie swoją walentynkę? Flylight i Virginia chyba do siebie pasują.
A teraz koniec Little Bitsów, czas na Breyery.








Jak widać załapali się Slycerack i Hearth. Uwielbiam ich obu, szkoda tylko, że źrebak ma całe czarne oczy. Za to ują mnie swoim delikatnym kłusem, małym ogonkiem i cudownym pyszczkiem. 

I jeszcze dwa z Biszkopcikiem:
Ważne, to patrzeć w tą samą stronę

"Oh! Jaki słodki konik! To mój prezent walentynkowy?"


Powodzenia na Walentynki, dużo miłości i szczęścia.
Czekolada

Komentarze

  1. Świetne zdjęcia :). Moją parką jest Belle,klacz hanower i Solo, ogier AQH (mój custom schleicha).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sesja :) Klacz Exclusive bardzo mi się podoba, reszta figurek oczywiście też. Piesek bajeczny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Klacz exclusive to jedna z moich ulubionych figurek, muszę jej jeszcze tylko pocykać fotki z siostrą. A piesrł cieszy się, że został doceniony :D

      Usuń
  4. Wow! Świetne zdjęcia! :o. Skąd masz Virginię? :)
    Jestem ciekawa ;).
    Pozdrawiam!

    kamillakur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;* Virginię kupiłam w Niemczech, w sklepie z zabawkami, mam jeszcze jednego exclusive, klacz andaluzyjską Rosalie. Jak jeszcze kiedyś pojadę do Niemiec, to nakupię ich i posprzedaję :D

      Usuń
  5. Piękna ta Virginia ^^ ooo Topsails... Polecasz go? Zastanawiam się nad kupnem... Zdjęcia oczywiście bardzo ładne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Topsails jest absolutnie cudowny :D Bardzo polecam, jak go dorwiesz to super. Dzięki ogólnie i także pozdro!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty